Vi söker dig till kommunvalet i Surahammar

Surahammar behöver Liberala krafter även i fortsättningen

Onsdag 6 april 2022

Surahammar behöver fylla på med nya liberala krafter. Vi söker dig som delar våra Liberala värderingar och som vill vara med och påverka politiken i Surahammar.

Yvonne Gmeiner, ordförande i Liberalerna Surahammar, kommer att gå vidare till andra uppdrag. Det gör att vi nu söker dig som bor i Surahammars kommun så att vi kan få till en kommunlista i Surahammar. Det är bra om representationen blir så bred som möjligt och vi ser gärna att du som bor i Virsbo och Ramnäs hör av dig såväl som alla som bor närmare centrum i Surahammar.

Din ålder, erfarenhet eller intresseområden spelar mindre roll. Vi tycker att olika är bra och alla erfarenheter är lika mycket värda. Vi söker dig som delar Liberalernas värderingar och som vill göra skillnad på riktigt i Surahammar. Du kommer att få god hjälp av andra liberaler från länet. Tillsammans gör vi Surahammar lite liberalare!

Bli medlem i Liberalerna du också.

Hör av dig till ombudsman Liane Blom, 072-071 40 08, liane.blom@liberalerna.se om du är intresserad så försöker vi få till ett möte i snartid.

Vi hörs!

Med vänlig hälsning,